Instagram

wtorek, 28 lipca 2015

Inspiration

https://www.youtube.com/watch?v=PLE57UZievU

Na początku coś łatwego, czyli styl. Każda osoba różni się od innej tym, że ma między innymi inny gust. Jedni wolą stroje skromne, zakrywające ciało, a inni stroje odważne- duża liczba tych osób jest w moim przedziale wiekowym.
Ja jestem gdzieś pośrodku, ponieważ mam elastyczny gust. Jestem dziewczyną i lubię to pokazywać w dziewczęcych strojach, które są skromne i mają ciekawy wzór.
Jednak matka natura- i moja lodówka oczywiście- obdarowały mnie kobiecymi kształtami. Mam tyłek i piersi, które nie boje się podkreślać, chociaż ostatnio zaczęłam się zastanawiać  nad powodem tego. Jeszcze go nie znalazłam, ale to innym razem.
Wracając do moim kształtów, uwielbiam krótkie stroje z wycięciami w różnych miejscach.
Od niedawna jest moda na frędzle, a przyznam się, ze zaczęły mi się one podobać już w tamtym roku, kiedy w modzie był jeans.
W swojej szafie niestety mam jak na razie jedną koszulkę z tego fasonu, a torebkę z frędzlami, którą kupiłam rok temu, zdążyłam sprzedać. Jestem pewna,że jeszcze sobie kupie nie jedną :)
Inny styl jaki preferuje to ubrania czarne, skórzane połączone z mocnymi butami albo.... obcasami. Ale tylko u kogoś innego( wciąż uczę się jak chodzić w szpilkach i przy tym nie skręcić kostki).
Kilka zdjęć poniżej to dla mnie inspiracje co do ubioru i chciałabym się tutaj z Wami nimi podzielić.

Zaczynam od ubrań czarnych, mocnych i kobiecych, przechodząc do odważnych, a na koniec coś dziewczęcego. Miłego dnia! :)














1 komentarz: