Instagram

wtorek, 18 sierpnia 2015

19.08.15

  Na zegarku widnieje godzina 7;47,przy czym wstałam dwie godziny temu. Nie sama z siebie, mam kotkę, która ze mną śpi, a ja zamknęłam drzwi i nie mogła wyjść zjeść.
  Już jestem po śniadaniu, kawie i przeglądając internet w poszukiwaniu nowości do szkoły, włączyłam bloggera. Muszę przyznać, że stęskniłam się za pisaniem.
  Prowadziłam jeszcze inne blogi, gdzie pisałam opowiadania, krótkie historie, ale szybko je kończyłam bo w głowie miałam za dużo pomysłów, którymi chciałam się podzielić.
Tak jak teraz, kiedy schodziłam na dół, układałam sobie co napisze, o czym i wiedziałam po co idę. Kilka schodków na dół i zapomniałam.
Tyle dni planuje już zrobić wpis, w którym dodam zdjęcie jakieś stylizacji, ale ciągle czekam, bo chce żeby było ładnie.
Przyszła mi jedna z rzeczy które zamówiłam, teraz czekam jeszcze na buty. Oczywiście muszę znaleźć też osobę, która mi te zdjęcia zrobi. Pewnie ktoś zauważył w tym pierwszym poście, gdzie dodałam swoje zdjęcia,że wycięłam głowę, ale to dlatego, że- po pierwsze- nie wyszłam dobrze, zaczynam się zastanawiać czy jestem fotogeniczna,  czy to kłamstwo babci.. - po drugie- chodziło mi tylko o stylizacje.
Pierwsze zdjęcie,  na którym jestem ubrana w kombinezon w kwiaty i czarną mgiełkę, bardzo nie podobało sie siostrze. Chodziło jej o stylizację, ale ja się bardzo dobrze w niej czułam, dlatego to zdjęcie wrzuciłam.
Ja wracam do ćwiczeń, a post o stylizacji dodam jeszcze w tym tygodniu :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz