Instagram

niedziela, 30 sierpnia 2015

Powrót do szkoły


Sam nagłówek powoduje podniecenie, ponieważ nie mogę się doczekać powrotu do szkoły. Jak każdy kocham wakacje, naprawdę no bo kto ( do cholery) nie kocha wstawać na obiad i przeleżeć do kolacji? Za dwa dni( TAK, JUŻ ZA DWA DNI) wkraczam w mury nowej szkoły, nowych znajomych, nauczycieli. Nie mogę się doczekać własnie tego klimatu i tej wolności jaką temu wszystkiemu towarzyszy. 

Przeżywam jedynie godziny odjazdu autobusu, bo najgorzej będzie w zimie, kiedy za oknem ciemnia. 

Wróciłam właśnie z pracy i pierwsze za co się zabrałam to wybieranie zdjęć. Są one z strony Local Heroes i są to moje perełki, na które poluje. Piękne zdjęcia i odważne stroje. Charakterystyczne mają kolorowe znaczki, w których właściwie się zakochałam.

Od kilku lat upodobałam sobie stroje z odsłoniętymi częściami ciała, prześwitami albo różnego typu znakami. 

Także dostawiam Was ze zdjęciami i chętnie się dowiem, które z tych ubrań byście założyli.

Wykorzystajcie ostatnie dni wakacji dobrze i dobrego startu w nowej, starej szkole! Buziaki.



















1 komentarz: