Instagram

niedziela, 2 sierpnia 2015

Model fotomix

  Anja Rubik jest według mnie najlepszą polską modelka, która odnosi naprawdę wielkie sukcesy.
Śledząc pudla ( pudelek.pl) natrafiam na ich wpisy dotyczące własnie jej- zdjęcia z kampań, reklam czy z instagrama (https://instagram.com/anja_rubik/).
Kilka miesięcy temu trafiłam na wywiad z nią , w którym opowiadała o początkach swojej kariery. Anja w wieku 17 lat wyprowadziła się z domu i zamieszkała we Francji, gdzie codziennie biegała na castingi.
  Obecnie nie zwalnia tempa i na chwilę obecną pozuje dla francuskiej marki IRO. Zdjęcia okładek już można zobaczyć na jej profilu jak i na pudlu:

Nie wiem czy tylko ja mam wrażenie,że ona nie zachowuje się jak typowa modelka, tylko jak normalna kobieta?
Zrezygnowała ze stylistek i zamiast szokujących kreacji, ubiera się jak każda z nas!

Naprawdę piękna kobieta, z dobrym gustem i wielkim talentem.
Waszym zdaniem jest w stanie ktoś ją przebić? Jestem w ogóle ciekawa waszego zdania na jej temat, dlatego opinie zostawiajcie w kom, a ja wrzucam mix moich ulubionych zdjęć z Anją :)











1 komentarz: