Instagram

niedziela, 23 sierpnia 2015

23.08.15

  Sama się dziwie, ale po ostatnim wpisie, gdzie obiecałam sobie,że do dzisiaj dodam post, stałam się bardzo niecierpliwa, bo obawiałam się,że ten obietnicy nie dotrzymam.
 Dzisiaj byłam na zdjęciach, które zrobiła mi moja koleżanka i sąsiadka. Trochę nie tak wyszło, jak chciałam, ale zastanawiam się czy nie tak w sumie powinno być.
 Większość zdjęć zrobiona jest tak, aby nie było widać mojej twarzy i w sumie chyba najbardziej mi to odpowiada. Nie wiem czy stresuje się, aby ładnie wyglądać czy też po prostu nie jestem fotogeniczna, ale większość moich zdjęć tutaj będzie bez mojej twarzy.
Dzisiejsza stylizacja jest chyba jedną z moich ulubionych. Kocham jesień i już się nie mogę doczekać, aż połączę to z kurtką i botkami! Przewiązana koszula w pasie jest ostatnio bardzo popularna i według mnie całkiem wygodna, więc również ją wykorzystałam. Buty z tamtego posta- ostatnio moje ulubione, i torebka,z którą nie rozstaje się od dobrego roku.
Zaczynam ze zdjęciami bez obróbki, bo zwyczajnie nie mam pobranego żadnego programu. Zajmę się tym w najbliższym czasie. Póki co zostawiam Was ze zdjęciami.
Miłego dnia ! :)
 https://www.youtube.com/watch?v=it_04dk_97E









 Sukienka- H&M
Koszula - Vinted
Buty- Sh
Torebka- Sh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz